Solidaire maaltijden

Voor de afhaalmaaltijden is er een eindafrekening van 1292,58 euro. Het feestcomité van Overschelde heeft met een gift het bedrag afgerond naar 1500 euro. Waarvoor onze oprechte dank!

Tijdens de omhaling op 12 december lag er in alle kerkplekken samen 1594,27 euro in de mand. We mogen in totaal 3094,27 euro aan Welzijnszorg overschrijven en zo mensen in armoede helpen.

take away
Adventsactie De Mand

De Mand

Bedankt aan iedereen die op één of andere manier deelgenomen heeft aan deze actie van Welzijnszorg. Tijdens de zondagen van de advent waren de manden op alle kerkplekken wekelijks goed gevuld.
De inhoud van de manden gaat voor Kalken en Laarne naar de sociale kruidenier en voor Massemen en Wetteren naar de Sint-Vincentiusvereniging

Bedankt brei’sterren’

Sinds oktober breiden een tiental dames uit onze kerkplekken 200 minimutsjes.
De Goedgemutste Breicampagne’ is een campagne van innocent Belgium & Welzijnszorg. Per mutsje gaat er 0,2 eurocent naar Welzijnszorg. Vele kleintjes maken één groot. Bedankt dames!

Brei'sterren'