Gabriëlparochie
Aan de kerk van de toekomst moet nu worden gebouwd. Met het initiatief “Gabriëlontmoeting” willen we als parochie hier ook werk van maken.

Met deze nieuwe activiteit willen we een plaats bieden waar jongeren, jongvolwassenen en gezinnen elkaar kunnen ontmoeten.

Door met elkaar in gesprek te gaan, tijdens het ontbijt maar ook daarna, kunnen we elkaar laten kennismaken met het geloof. Verder zullen we ook enkele onderwerpen en “tools” delen. Wisten jullie dat de christelijke jongeren & gezinnen op dit moment terug heel actief zijn in Vlaanderen? Zo zijn er heel wat activiteiten, gemeenschappen, mediakanalen en mogelijkheden voor de volgende generatie christenen.  Er is dus heel wat te ontdekken!

We nodigen daarom alle (jong)volwassenen en gezinnen van de parochie Laarne-Wetteren die willen meebouwen aan de gemeenschap uit in het Dekenaal Centrum op zondag 19 maart om 09.00 uur. Na het ontbijt is er tijd voor gesprek en zullen er heel wat topics door ons voorbereid en gedeeld worden. Voor de aanwezige kinderen zullen we ook even een vorm van animatie voorzien.

Na dit samenzijn gaan we om 11.00 uur naar de eucharistieviering in Sint-Gertrudiskerk in Wetteren. Laten we verder bouwen aan een kerk van de toekomst!

Deel deze uitnodiging gerust met wie interesse zou kunnen hebben.

Data: zondag 19 maart 2023 – ook 18 juni en 19 november - telkens om 09.00uur.

Plaats: Dekenaal Centrum, Markt 16 Het ontbijt is gratis, graag inschrijven met een berichtje naar gabrielontmoeting@gmail.com