Martinuskoor Massemen
Wat vorig jaar een jubileumjaar moest worden van 50 jaar Martinuskoor, wordt er dit jaar eentje : 50 + 1! Wat is het heerlijk om weer samen te mogen zingen.

Het Martinuskoor is een gevarieerde, vrolijke bende van bassen, tenoren, alten en sopranen onder de dynamische , professionele  leiding van Sabine Dobbelaere die het koor steeds opnieuw naar een hoger niveau tilt.
We werken samen hard naar concerten toe : een kerstconcert, aperitief-of koffieconcert, het staat allemaal op ons programma. Samenwerken met andere culturele verenigingen staat op onze lijst.
In de kerk geven we de hoogdagen een feestelijk tintje.

Naast al dat harde werk is het Martinuskoor ook een hechte vriendengroep die samen kan zingen, lachen en een glaasje drinken.

Heb jij ook zin om met ons mee te doen ?Geef een seintje aan Ann Nonneman ( 0474 89 83 01) of Sabine Dobbelaere ( 0485 19 18 16 ) of via een van de koorleden die je misschien kent.

Op maandag, 16 augustus, 20 uur, komen  we na een korte vakantie, opnieuw samen in het gemeentelijk repetitielokaal op het dorpsplein van Massemen. Hopelijk gooien de coronamaatregelen geen roet in het eten. Anders moeten we voorlopig nog even repeteren in de kerk omwille van de grotere ruimte en de afstand.

We kijken ernaar uit jou daar ook te ontmoeten !