missiefeest

We zijn gestart met de voorbereiding van het parochiaal missiefeest 2021. Vorig jaar werd het missiefeest noodgedwongen geannuleerd door covid-19 en diende de werkgroep terug te vallen op jullie vrijgevigheid. Het was een succes: het past om jullie daarvoor nogmaals hartelijk te bedanken.

De verwachting was om dit jaar de draad weer op te nemen en het klassieke missiefeest zoals voorheen te organiseren op zondag 22 augustus 2021. Weerom blijft Covid-19 ons parten spelen. Niettegenstaande de nu lopende en verder aangekondigde versoepelingen, lijkt het de werkgroep ondoenbaar om in de refter van het Schepperinstituut te Wetteren met een 400 mensen, volledig coronaproof, te tafelen.

Toch willen we onze projecten van en door missionarissen binnen onze Gabrielparochie ook nu blijven steunen. Ook zij werden hard getroffen door Covid-19. Daarom doet de werkgroep opnieuw beroep op jullie creativiteit.

We hebben een  afhaalmaaltijd bij onze gebruikelijke traiteur ’t Kapiteintje te Kalken georganiseerd. Een vijftal maaltijden - o.m. panklare mosselen met friet - kunnen op zondagmiddag 22 augustus 2021 bij de traiteur afgehaald worden. De werkgroep zorgt ter plaatse voor de coördinatie. We hopen dat op die manier het gezellig samenzijn van een missiefeest toch gerealiseerd wordt, zij het dan in familiesfeer.

U kan hier u inschrijven voor het missiefeest/afhaalmaaltijd

Namens de missionarissen en de werkgroep Missieanimatie Wetteren.