Grasplein voor Mariabeeld Christus Koning
Pleintje met zicht op de kerk van Wetteren-ten-Ede
De parochieploeg heeft de mogelijkheden bekeken om, rekening houdend met de beloofde versoepelingen, binnen onze Gabriëlparochie opnieuw liturgische vieringen te
organiseren.

We willen op de mogelijkheid om vanaf 8 mei met 50 mensen in openlucht eucharistie te vieren graag ingaan.  We zochten geschikte locaties om dit op een rustige, waardige manier te kunnen doen en kwamen  uit op volgende plaatsen : het grasplein aan het parochiehuis, in de schaduw van de kerk van Wetteren-ten-Ede, en het grasplein aan de vroegere Christus Koningkerk.

Om zoveel mogelijk mensen de kans te geven deel te nemen willen we vanaf 8 mei op zon- en feestdagen 5 vieringen aanbieden: op zaterdagavond om 18.00 u. in Ten Ede en op zondagmorgen om 9.30 u. en om 11.00 u. zowel in Ten Ede als in Christus Koning. Zo kunnen 250 parochianen de zondagsviering bijwonen.

Om zicht te hebben op het aantal aanwezigen en om ervoor te zorgen dat er niet meer dan 50 aanwezigen zijn, is het nodig om op voorhand in te schrijven. Onze koster Jo Winckels is bereid om deze reservaties op zich te nemen. Het volstaat om het te telefoneren op zijn gsm 0473 / 73 28 04.  Je kan reserveren op woensdag tussen 9.00 en 21.00 u. en op vrijdag tussen 9.00 en 12.00 u.

Het spreekt voor zich dat de vieringen geannuleerd worden als het regent.

Voor de vieringen van Hemelvaart (12- 13 mei) kan gereserveerd worden de week voordien (5 en 7 mei).