Uitvaartverzorgers kunnen met dit formulier de gegevens doorsturen die noodzakelijk zijn bij het verzoek van de familie om een christelijke uitvaart in een van de kerken van de Gabriëlparochie.

Er zullen praktische schikkingen worden genomen, op basis van deze verstrekte gegevens, nadat de uitvaartverzorger ze ook vooraf telefonisch heeft bevestigd bij de pastoor, Yvan Stassijns.

AANVRAAG KERKELIJKE UITVAART

Gegevens overledene
Voornaam waaronder de overledene gekend was bij familie, vrienden en buren. Enkel in te vullen indien dit niet de eerst hierboven aangegeven voornaam is.
Adres overledene
Adres *
Beginuur van de dienst *
In intimiteit *
Een dienst 'in intimiteit' wordt niet afgeroepen tijdens de zondagsviering voorafgaand of volgend op de uitvaart, en wordt niet gepubliceerd op de parochiale website, noch in Kerk & Leven. (Tijdens de huidige lockdown ingevolge corona worden alle uitvaarten de facto aangekondigd als 'in beperkte kring.' Het is dus niet nodig 'in intimiteit' aan te vinken om aan te geven dat participatie beperkt is tot de nauwste familie en/of vrienden.
Crematie
Uitvaartverzorger
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.