lichtmis
De kindjes, gedoopt in één van onze kerken in de Gabriëlparochie, worden op zondag 5 februari om 11.00 uur, van harte uitgenodigd in de St.-Gertrudiskerk in Wetteren.

De kindjes, gedoopt in één van onze kerken in de Gabriëlparochie, worden op zondag 5 februari om 11.00 uur, samen met hun ouders, peters, meters en de familie, van harte uitgenodigd voor de gezamenlijke eucharistieviering met kinderzegen in de St.-Gertrudiskerk in Wetteren.

Op 5 februari vieren we in de kerk Lichtmis, het feest van het toevertrouwen. Daarom willen wij op die dag, samen met Maria, de kindjes en het hele gezin toevertrouwen aan de zegenende nabijheid van God.

Na de viering worden de doopsymbooltjes aangeboden die gebruikt werden tijdens de doop van de kindjes en is er mogelijkheid om bij een pannenkoek nog wat na te praten. Uiteraard is iedereen welkom om de lichtmisviering en kinderzegen bij te wonen.