solidariteitsmaaltijd 2023
De Gabriëlparochie in Laarne en Wetteren steunt ook dit jaar Welzijnszorg en wil hiervoor fondsen verzamelen met een solidariteitsmaaltijd.

Met het verkiezingsjaar in aantocht is dit hét moment om armoedebestrijding zo hoog mogelijk op de politieke agenda te krijgen. Want armoede is een realiteit die veel te veel mensen elke dag moeten doorstaan.
Ze heeft een negatief effect op je gezondheid, op je onderwijskansen, op je kansen op waardig werk en op de kans die je maakt op een goede woning. Armoede zorgt voor sociale uitsluiting en duwt je in een maatschappelijk isolement.
Belangrijk: armoede is niet je eigen schuld. Ze is het gevolg van structurele problemen die diepgeworteld zijn in onze samenleving. Deze campagne komt net voor het jaar van de federale, gewestelijke en gemeentelijke verkiezingen.
Laat samen met ons je stem horen voor structurele armoedebestrijding en investeringen in sociale zekerheid, diensten en mensen.

De Gabriëlparochie in Laarne en Wetteren steunt dit initiatief en wil hiervoor fondsen verzamelen met een solidariteitsmaaltijd.
Op ZONDAGMIDDAG 3 december wordt u vriendelijk uitgenodigd in het PAROCHIECENTRUM van OVERSCHELDE voor een eenvoudige maar lekkere maaltijd, waarvan de opbrengst volledig naar Welzijnszorg gaat.

Jouw steun is onmisbaar!

Inschrijven kan vóór 30 november via deze link: https://www.parochielaarnewetteren.be/solidariteitsmaaltijd-welzijnszorg-3-december-2023

Best kan je het totaal overschrijven op rekening BE37 4489 5929 3928 van het Feestcomité van de parochie met de vermelding van de naam waarmee je de maaltijden bestelde.

Als je contant wil betalen kan dat je dat enkel ter plaatse bij het onthaal.