welzijnszorg
Onze wereld digitaliseert razendsnel. We doen er allemaal aan mee. Het is oh zo handig. Wat is dan het probleem eigenlijk?

Het probleem is dat niet iedereen verbonden is. Wel of niet digitaal actief zijn, is geen zwartwit verhaal. Ons digitaal profiel weerspiegelt de bestaande ongelijkheid in onze samenleving. Zo lopen mensen met een laag inkomen een hoog risico op digitale uitsluiting. De verschillen in digitale toegang en vaardigheden worden vooral problematisch wanneer ze ook de toegang tot diensten en zelfs sociale rechten bemoeilijken. Digitale uitsluiting is het resultaat van ongelijkheid. We strijden voor digitale inclusie én voor een niet-digitaal alternatief.

Met deze campagne brengt Welzijnszorg de impact van digitalisering op het leven van mensen in een armoedesituatie onder de aandacht.

Onze Gabriëlparochie in Laarne en Wetteren steunt dit initiatief en wil hiervoor fondsen verzamelen met een solidariteitsmaaltijd.
Op ZONDAGMIDDAG 11 december wordt u vriendelijk uitgenodigd in het PAROCHIECENTRUM van OVERSCHELDE voor een eenvoudige maar lekkere maaltijd, waarvan de opbrengst volledig naar Welzijnszorg gaat.

Jouw steun is onmisbaar!

INSCHRIJVEN

De inschrijvingen zijn afgesloten

BETALEN

Betalen gebeurt bij inschrijving op rekening BE37 4489 5929 3928 van het Feestcomité van de parochie met de vermelding van de naam waarmee je de maaltijden bestelde.
Je kan contant betalen aan de personen die je vindt in de lijst hierboven of betalen op het moment zelf.