Pater Andre Bogaert
0p 16 juli ontving de familie het bericht dat Pater André die morgen om 07.00 uur Japanse tijd is overleden aan de gevolgen van een dubbele operatie voor het verwijderen van een hersentumor. Hij was 85 jaar.

Hij werd in 1961 tot priester gewijd in de Congregatie van de missionarissen van Scheut. In 1963 vertrok hij naar Japan waar hij achtereenvolgens medepastoor en pastoor werd in meerdere parochies. De laatste 11 jaar van zijn actief leven was hij overste van het rusthuis voor hoogbejaarde paters in Nibuno, nabij de grootstad Himeji waar hij overleed en werd begraven.

Wij willen Pater André herdenken in een dankviering waarin confraters van hem zullen voorgaan. De viering zal doorgaan op 20 augustus om 10.00 uur in de St.-Gertrudiskerk van Wetteren. Je bent van harte welkom.

Dekenaal nieuws