valentijnanders
De Valentijn Anders wandeling situeert zich dit jaar langs rustige wegen in het mooie Kalken van 14 februari tot 14 maart.

Het is een inspirerende en verdiepende wandeling. Acht tussenstops onderweg worden voorzien met een QR-code, die naar een kort filmpje leidt. Halte na halte ontdekken jullie zo acht eerlijke getuigenissen van mensen die de liefde op hun manier handen en voeten geven. Kleine opdrachten voor onderweg maken van de wandeling een pelgrimstocht waar de deelnemers, jong en oud, uitgenodigd worden tot gesprek en verdieping.

Deze wandeling is ideaal voor koppels, gezinnen met kinderen en alle geïnteresseerden die de liefde willen vieren. Maar dit materiaal kan ook uitstekend dienst doen in het kader van huwelijkscatechese, catechese op zondag of voor gezinnen met een vormeling.

De wandeling situeert zich in Kalken en is volledig rolstoel-en buggytoegankelijk. Beginpunt is de kerk. Daar vinden jullie een boekje met de haltes en de uitgestippelde wandeling (ongeveer 3,5 km). De kerk is alle dagen op tussen 10.00 en 16.00 uur.

valentijn kalken

VALENTIJN ANDERS-WANDELING

Aan de kerk het zebrapad oversteken en links afslaan naar Boombosstraat, daar de eerste straat links (Zandvleuge) nemen, links blijven en daar terug 1ste straat links nemen(Bunderakker). In de Bunderakker terug 1ste straat links (Dam) nemen. Op het einde rechts afslaan en rechts de straat volgen (Vromondstraat). In de Vromondstraat terug 1ste straat links (Bosstraatje) nemen tot aan huisnummer 12 en daar links afslaan. Blijf links tot aan het kapelletje en sla aan het kapelletje rechts af(Koffiestraat). Vervolg je weg langs de Kruisenstraat tot aan het volgende kapelletje. Sla daar links de Bieststraat in. Steek op het einde van de Bieststraat de baan over naar Kleine Molenstraat. Op het einde van de Kleine Molenstraat links afslaan (Vaartstraat) en volg de Vaartstraat tot aan de kerk.