Sint-Martinus Massemen
Uitzonderlijk zijn er op zondag 3 en 10 september geen weekendvieringen in de kerk van Massemen.

Tijdens de week van 21 augustus startten de stabiliteitswerken rond de kerk en vanaf 28 augustus wordt de vloer in de middenbeuk van kerk opgebroken en herlegd. Dit laatste vraagt toch wat werk- en droogtijd.

Daarom zal er uit noodzaak en uitzonderlijk op zondag 3 en 10 september geen weekendviering zijn in de kerk van Massemen. Uitvaarten kunnen plaatsvinden in de andere kerken van onze Gabriëlparochie. De reeds eerder vastgelegde doop op 3 september kan plaatsvinden links achteraan in de kerk.

Jullie kunnen terecht op zaterdagavond in Kalken om 18.00 uur, zondagmorgen om 9.30 uur in Laarne en 11.00 uur in Wetteren

Dank voor jullie begrip.