Gabriëlfeest
Eindelijk is het zover. We kunnen na drie jaar opnieuw samenkomen met alle medewerkers van onze Gabriëlparochie. We nodigen je graag uit op zondag 25 september om 10.00 uur in de St.-Gertrudiskerk in Wetteren voor de gezamenlijke viering met aansluitend receptie en feestmaal in het St.-Gertrudiscollege.

Beste parochiemedewerker,

Op zondag 25 september willen we u danken voor uw vrijwillig dienstwerk op onze parochie. Door uw inzet, en die van vele anderen, vormen we een geëngageerde en levendige geloofsgemeenschap. Dat mag gevierd worden.

Wij starten het Gabriëlfeest en vieren samen eucharistie, uitzonderlijk om 10.00 uur, in de dekenale Sint-Gertrudiskerk.

Na de viering wordt u verwacht in het schoolrestaurant van het Sint- Gertrudiscollege (ingang via de Scheldedreef of de Wegvoeringstraat). Na het aperitief serveren we er naar jaarlijkse gewoonte een echte
feestmaaltijd. U vindt de maaltijdkeuzes hieronder. We ronden af met dessert en koffie.

Voor dit alles vragen we een kleine bijdrage. Medewerkers en kinderen tot 15 jaar, betalen €10. Andere deelnemers, die geen medewerker zijn, betalen €20. Vanuit de parochiekas leggen we het tekort bij.
(Drank bij de maaltijd is niet in de prijs inbegrepen.)

Inschrijven kan t.e.m. 21 september met het formulier op onze website via deze link: https://www.parochielaarnewetteren.be/inschrijving-gabrielfeest-zondag-25-september-2022
Graag betalen bij inschrijving via overschrijving op BE76 4441 7433 9195 (vzw Pastorale Werking van de parochie Laarne – Wetteren), met vermelding van uw naam en het totaal aantal deelnemers.

Wie met de wagen komt, kan parkeren op de parking en de speelplaatsen van het college, of in de ondergrondse parking ‘Scheldekaai’.

Na de voorbije coronaperiode zal het deugd doen om elkaar opnieuw te ontmoeten.
Aarzel niet, en schrijf vandaag nog in!

Hartelijke groeten en graag tot dan.

Deken Yvan en de parochieploeg,