zuster Julia Raman
De eindafrekening van het missiefeest van 28 augustus 2022 werd gemaakt. Opnieuw reageerde u massaal op onze uitnodiging tot dit parochiaal missiefeest. Wij danken u dan ook van harte!

Beste missievrienden,

De eindafrekening van het missiefeest van 28 augustus 2022 werd gemaakt. Opnieuw reageerde u massaal op onze uitnodiging tot dit parochiaal missiefeest. Wij danken u dan ook van harte. We waren bovendien blij verrast dat na bijna 3 jaar coronastilstand het werk van onze missionarissen niet is vergeten.

Het resultaat van het missiefeest was ronduit schitterend: 320 eters, 60 afhaalmaaltijden en een resem giften. Afgerond leverde dat 6.750 € op, waarmee we ons engagement voor de vier gesponsorde projecten konden nakomen:

• Réjette De Winter: noodhulp aan de modale Congolees.
  • Zuster Erna De Wulf: uitbouw van de bibliotheek van haar lagere school in Rwanda.
  • Wijlen Broeder Leon Backx: bijdrage aan de waterzuiveringsinstallatie van de door hem gestichte school in Rwanda
  • Wijlen zuster Julia Raman: bijdrage aan een doorgangshuis in de Filipijnen dat haar nauw aan het hart lag.

De missionarissen en hun confraters die hun werk onverdroten verder zetten om de levensomstandigheden van de mensen ter plaatse te verbeteren, danken u alvast voor uw telkens terugkerende milde steun.

U hebt door uw participatie aan het missiefeest opnieuw, in deze nog altijd moeilijke en onvoorstelbare tijden, weer eens uw warm hart getoond voor anderen ver weg. Wij wensen u het allerbeste toe. Blijf vooral zorgen voor uzelf en anderen. Nogmaals dank en wij hopen u op het missiefeest van volgend jaar, einde augustus 2022, terug te mogen verwelkomen. Tegen die tijd hoort nog van ons.

Namens de Werkgroep Missieanimatie Wetteren en de missionarissen,

Noël Backx, voorzitter.