Stefaan Schampheleer
In het kader van de Openkerkendagen vergast lokaal orgeltalent Stefaan Schampheleer ons op 19 juni op een gevarieerd programma, met werk van Guilmant, Bach, Sweelinck, Mendelsohn en Litaize, naast een eigen improvisatie

In het eerste weekend van 5-6 juni gaan de jaarlijkse Open Kerkendagen door. Deze 14e editie kreeg als thema: Kerk, een rode draad.

Als altijd staan de deuren van de Gertrudiskerk dat weekend wagenwijd open. We hadden gehoopt u bij die gelegenheid een orgelrecital te kunnen aanbieden, maar de dan nog geldende corona-maateregelen laten dit niet toe. Daarom werd beslist het recital te verplaatsen naar zaterdag 19 juni.

Lokaal orgeltalent Stefaan Schampheleer vergast ons op een gevarieerd programma, met werk van Guilmant, Bach, Sweelinck, Mendelsohn en Litaize, naast een eigen improvisatie.

Duur: 20.00 – 21.15 u.

Kerk is ook cultuur, en dat willen we die avond graag in de kijker zetten met dit uitzonderlijke concert. Warm aanbevolen!