solidaire maaltijd
Op zondagmiddag 10 maart wordt u vriendelijk uitgenodigd in de PAROCHIEZAAL van Wetteren OVERSCHELDE voor een eenvoudige maar lekkere maaltijd, waarvan de volledige opbrengst naar Broederlijk Delen gaat.

Door samen te werken leren we van elkaar, ontwikkelen we nieuwe mogelijkheden en voeren we de druk op. Dit zien we ook in de Democratische Republiek Congo. In het campagneverhaal focussen we op de moeilijkheden die Congolese landbouwers ervaren om toegang te hebben tot grond. Onduidelijke wetgeving en logge procedures vormen een administratieve barrière om toegang tot landbouwgrond te verkrijgen. Om deze onrechtvaardige situatie te bestrijden, slaan boerenfamilies de handen in elkaar. Ze organiseren zich op diverse niveaus. Deze keten zorgt ervoor dat de stem van de Congolese boerenfamilies meer gehoor krijgt bij de Congolese beleidsmakers. Er is dus actie nodig om dit systeem aan te klagen en om te vormen. En dit doen de organisaties waar Broederlijk Delen mee samenwerkt.

De Gabriëlparochie in Laarne en Wetteren steunt dit initiatief en wil hiervoor fondsen verzamelen met een solidariteitsmaaltijd.

Op ZONDAGMIDDAG 10 maart wordt u vriendelijk uitgenodigd in de PAROCHIEZAAL van Wetteren OVERSCHELDE voor een eenvoudige maar lekkere maaltijd, waarvan de volledige opbrengst naar Broederlijk Delen gaat.

Jouw steun is onmisbaar!

INSCHRIJVEN: https://www.parochielaarnewetteren.be/solidaire-maaltijd-broederlijkdel…

BETALEN:

Overschrijven kan rekening BE37 4489 5929 3928 van het Feestcomité van de parochie met de vermelding van de naam        waarmee je de maaltijden bestelde.

Als je contant wil betalen, kan dat enkel ter plaatse bij het onthaal.