Kringwerking Tegenstroom
De jongerenwerking uit Wetteren komt regelmatig samen voor spel en uitwisseling rond gelovige thema’s: in eigen groep, maar ook met andere jeugdgroepen. Vanuit kerknet.be werd een podcast opgenomen.

“De Kring, dat is actief en passief, spelen en genieten, en daarna ook denken en u verrijken.”

Dieuwke, Elisabeth en Tijl: het zijn maar enkele van de jongeren die zich thuis voelen in ‘Tegenstroom’. Ze vinden het waardevol om over gelovige thema’s te kunnen spreken, want plaatsen waar dit kan worden stilaan schaars. Dieuwke praat er zelfs over met haar klasgenoten. En ook de uitwisseling van de Kringwerking met andere groepen tijdens IJD-activiteiten helpt de jongeren op hun gelovige weg.

Vanuit kerknet.be werd een podcast opgenomen. Je kan hier klikken om de podcast te beluisteren!