schouder aan schouder parochieploeg en catechisten
Oproep aan onze verenigingen: Schouder aan schouderfoto

Welzijnszorg gelooft dat we armoede de wereld uit kunnen helpen als we als samenleving onze schouders eronder zetten. Onderstreep jij onze boodschap? Sta samen met je groep, vereniging, geloofsgemeenschap schouder aan schouder en laat zo strijdvaardig zien dat jullie armoede een onrecht vinden!

Oproep aan alle groeperingen, verenigingen

Organiseer een Schouder aan schouderfotosessie.
Verzamel zo veel mogelijk medestanders
om een foto te maken waarop ze schouder aan schouder staan. Gebruik onze campagneaffiche als voorbeeld of verras met een creatieve opstelling.

Deel jullie foto’s en boodschappen.
Deel de foto’s van jullie Schouder aan schouderactie op sociale media en zet er @welzijnszorg bij. Laat de wereld zien hoe jullie opkomen voor een rechtvaardige samenleving.

Hoe meer foto’s we verzamelen, hoe luider onze boodschap zal klinken! Met één klik dragen jullie bij tot het versterken van ons draagvlak en staan we sterker in onze strijd tegen armoede.

Vanuit de redactie van Kerk en Leven verzamelen we alle foto’s tot één geheel. We publiceren jullie foto in het parochieblad.

Hiernaast alvast een voorbeeld door de parochieploeg en catechisten op uitstap in Brugge.

Mail de foto tegen ten laatste 17 december naar: redactiepb5@gmail.com